SPZOZ Wojewódzki
Szpital Specjalistyczny
nr 3 w Rybniku
11.12.2018
Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku zatrudni
INSPEKTORA DS. BHP
Miejsce pracy: Rybnik
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wykonywała zadania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. (Dz. U. z dnia 18 września 1997r.)
w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.
Kwalifikacje:
wykształcenie wyższe kierunkowe i co najmniej roczny staż zawodowy,
wykształcenie średnie kierunkowe i co najmniej trzy letni staż zawodowy,
zawód technika bezpieczeństwa higieny pracy.
Wymagania niezbędne:
znajomość przepisów prawa pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy,
biegła obsługa komputera,
inicjatywa i komunikatywność,
umiejętność pracy w zespole,
samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,
znajomość innych przepisów prawnych wymaganych na zajmowanym stanowisku.
korzystanie z pełni praw publicznych,
znajomość przepisów w zakresie ochrony zdrowia,
dyspozycyjność.
Oferujemy pełną wyzwań pracę w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej możliwość wdrażania usprawnień, podnoszenia kwalifikacji zawodowych i życzliwą atmosferę pracy. Oferta dotyczy współpracy na okres próbny 3 miesięcy z możliwością przedłużenia.
życiorys/CV i list motywacyjny,
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko - Inspektor ds. BHP”,
w terminie do dnia 20.12.2018 r. w Kancelarii SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku pok. 116 do godz. 14.00 (decyduje data wpływu do Szpitala).